Helaas, de vacature die je wilt bekijken is gesloten
Op de door jou opgevraagde vacature kan op dit moment niet meer gesolliciteerd worden.
Gerelateerde vacatures
Adviseur omgevingsrecht voor 36 uur per week
Als adviseur omgevingsrecht adviseer je over uiteenlopende onderwerpen in de fysieke leefomgeving. Je bepaalt aan de hand van de aanvraag welke regelgeving van toepassing is, aan welke eisen voldaan moet worden en welke juridische instrumenten kunnen worden ingezet. Verder begeleid je de complexere aanvragen. Je zorgt voor de afstemming met andere teams en andere instanties die betrokken zijn bij de taakvelden vergunningverlening en subsidie-afhandeling. De adviseur is de (juridische) vraagbaak voor de teamleden, helpt hen met het verbeteren van de kwaliteit van de uitgaande producten en zorgt dat er één gezamenlijk product komt.
Wat ga je doen?
- Het bewaken van de juridische kwaliteit van de werkzaamheden en zorgen voor afstemming van werkzaamheden om te komen tot een integraal goed product;
- Het mede beoordelen van nieuwe initiatieven op intaketafel;
- Het behandelen van uitgebreide vergunningaanvragen (bopa’s);
- Het behandelen van bezwaar- en beroepschriften;
- Het intern en extern afstemmen en het adviseren aan het college over de afhandeling van aanvragen;
- Het bijdragen aan de invoering van nieuwe wet- en regelgeving en zorgen voor het blijven optimaliseren van werkprocessen.
Wat bieden we jou?
Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring bedraagt het maximum salaris € 5.009 (schaal 10) bruto per maand bij een voltijd dienstverband. Bovenóp je salaris ontvang je een Individueel Keuze Budget van 17,05% wat je bijvoorbeeld kunt inzetten voor: persoonlijke ontwikkeling, vakantiegeld, een eindejaarsuitkering, extra verlofuren of de fietsregeling. We kennen flexibele werktijden binnen onze organisatie, ruime opleidingsfaciliteiten, een reiskostenvergoeding en de mogelijkheid om hybride te werken, deels vanuit huis, deels vanuit gemeentehuis. Na een jaar bieden wij je bij voldoende functioneren een vast contract aan.
Wat breng je mee?
- Je beschikt minimaal over een relevante HBO-opleiding en hebt ruime kennis van de Awb en de Wabo en de Omgevingswet;
- Je hebt affiniteit met de bovengenoemde taakvelden en hebt een aantal jaren relevante werkervaring;
- Kennis en relevante ervaring met het voeren van bezwaar- en beroepsprocedures is een pré;
- Je bent in staat om samen met de andere teamleden de juridische kwaliteit van de beschikkingen te verbeteren;
- Je bent een teamspeler en de verbindende factor van het team.
Over de gemeente Elburg
Elburg is een gemeente van 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.
We hebben 230 medewerkers en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris / algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleven, Ruimte en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen zijn nu 16 teams actief voor de samenleving.
Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Op website werkenbijelburg.nl vind je meer informatie over de gemeente Elburg als werkgever.
Geïnteresseerd?
Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct. Stuur je CV en motivatie vóór 8 mei 2023 in via deze link: https://vacatures.one/26279/solliciteren.
Voor nadere informatie over de functie kun je contact opnemen met Ronald Schipper, domeinmanager Dienstverlening en over de procedure met P&O. Beide zijn bereikbaar via 0525-688688.
Meer informatie over deze vacature?
Neem contact op met Ronald Schipper van Gemeente Elburg