Advocatenblad

UitgeverBoom Juridische Uitgevers
TijdschriftAdvocatenblad
Datum28-02-2015
Aflevering3
RubriekRedactioneel
TitelMoszkomarketing
CiteertitelAdv.bl. 2015-3, p. 1
SamenvattingDoor interviews te geven, websites te bouwen, op televisie te verschijnen, te twitteren, te adverteren én – de jongste trend – door kennis te delen via magazine/blog/app/ boek/site zoeken advocaten de afgelopen jaren de openbaarheid. Er is geen kantoor meer dat zijn neus ophaalt voor kennisdeling met klanten. Het is aardig om te bedenken dat de pionier van het kennis delen en publiek opzoeken de grondlegger is van de advocatendynastie die de afgelopen jaren zo onder vuur ligt: Max Moszkowicz deelde al kennis voordat het kennis delen heette en had de primeur de eerste marketeer te zijn onder advocaten. Stiphout is benieuwd wie over pakweg dertig jaar in de juridische sector aan te wijzen zal zijn als de pionier, doordat hij de tijdgeest goed doorziet.
Auteur(s)R. Stiphout
Pagina1-1
Artikel aanvragenVia Praktizijn